Praktiske oplysninger

Sådan bliver du medlem

Ved tilmelding skal du vælge mellem hold A ,B eller C samt det tidspunkt du ønsker.
På hold B og C vises film hvor man skal kunne læse undertekster.

Tilmelding

Tilmelding foregår kun ved forsalg og online via vores hjemmeside www.nyborgfilmklub.dk
Forældre eller bedsteforældre, som vil med børnene, er velkomne og skal købe medlemskab - som udgangspunkt kun 1 voksen pr.barn.
Voksne må gerne dele et medlemskort, mens børnenes er personligt og derfor ikke kan overdrages til en anden.

Hvis I er flere, der køber sammen, er det vigtigt, at I udfylder mail på alle I køber for.
På den måde kan vi sende mail med beskeder, så alle modtager dem.
Husk at udfylde korrekt—navnet er på den der skal deltage og husk også alle de øvrige oplysninger vi beder om, inkl. telefonnummer.

Hvis du vurderer at dit barn ikke kan se film på hold B/C, kan der altid vælges nedad i hold/alderstrin, men aldrig op

FØRST TIL MØLLE—på alle hold er der et begrænset antal medlemskaber.

Tilmelding åbner 12 september

Medlemskort

For at undgå unødig kø til filmvisning, skal medlemskort afhentes torsdag den 21 september mellem 16:30–18:00 i KinoVino. Hjælp evt. hinanden med afhentning.

Kvittering for køb af medlemskab skal fremvises ved afhentning, og vi vil bede jer have det klar på telefonen eller på print når I kommer.

Medlemskortet skal medbringes og vises ved hver forestilling.
Er du uheldig at miste dit kort, skal du henvende dig til os, når du kommer for at se film.
Vi finder vi dig på medlemslisten, så du kan komme ind og evt. kan vi udstede erstatningskort.

Medlemskontingent

Hold A, B og C koster kr. 120 for 5 film.
Ved alle tilmeldinger betales et gebyr til event.it.
Der sælges ikke billetter til enkeltforestillinger

Betaling

Der betales med kort ved køb af medlemskab.

Filmene vises

I KinoVino, Vægtergade 9, 5800 Nyborg.

Vi forsøger at starte så præcis, som angivet ud for holdene.

Du er velkommen til at tage din selepude med, hvis du har brug for den.

Børnene / de unge må gerne have deres mobiltelefoner med når de skal ind og se film, men de skal være slukkede under hele filmen, så de ikke generer de andre.

Popcorn og sliksalg

Kom i god tid! Køen kan være lang.
Slik, snack og drikkelse skal købes i biografen - og må ikke medbringes hjemmefra.

Goddag og velkommen

Der vil være voksne til stede ved alle forestillinger og en kort indledning, før filmen begynder. Sammenholdt med dette viser vi nogle gange film med en højere aldersanbefaling, men vi vurderer, at filmene godt kan ses med den gruppeopdeling, vi har valgt.

Der vil ikke være faste nummererede pladser.
I sætter jer hvor I har lyst og sammen med dem, I gerne vil sidde sammen med.

Skulle du en af gangene have svært ved at komme til den forestilling, du har købt billet til, vil det være muligt at komme på et af de andre tilsvarende hold, såfremt der er plads.

* Du kan benytte SubReader i biografen, men kun ved brug af eget net.

Frivillig — og hjælpsom

Er det noget for dig at hjælpe til, skal du være så velkommen til at kontakt formanden.
Vi vil blive så glade for at få nye og flere kræfter med på holdet.